پارکت

ساخت وبلاگ

پارکت چیست و از چه جاهایی می توان تهیه کرد؟

پارکت نوعی کفپوش است که از گذشته تاکنون مخاطبین ویژه ی خود را در سراسر جهان به خصوص در اروپا داشته است که البته امروزه در سایر کشور ها نیز طرفداران زیادی پیدا کرده است به خصوص در منازل مسکونی به دلیل طرح های زیبایی که دارد وبه راحتی با همه نوع وسیله ای می تواند ست بشود.

برای تهیه ی پارکت ها می توان به سایت های مختلف که ارائه کننده انواع کفپوش ها هستند مراجعه کنید البته اگر مایل بودید می توانید به شکل حضوری نیز به فروشگاه های ارائه کننده ای نوع از کالا مراجعه کنید.

چند نوع پارکت موجود است وتفاوت آن ها چیست؟

در حال حاضر دو نوع پارکت در بازار موجود است ،که یکی را با نام پارکت ودیگری را با نام پارکت لمینت همگان می شناسند.

پارکت همان صفحات چوبی هستند که در گذشته نیز بسیار کاربرد داشته است وتنها ورق های چوبی هستند که که به خوبی صیقل داده شده اند وبر روی زمین چسبانده می شوند وبر روی آن ها لاک مخصوصی زده می شود تا از خش خوردگی وهم چنین جذب آب توسط آن ها جلوگیری کند.

پارکت لمینت در واقع ترکیبی از چند لایه است که همین موضوع باعث شده است مقاومت بیشتری نسبت به پارکت معمولی داشته باشد ، لمینت ها از یک لایه محافظ ، مغذی چوبی ،لایه پرینت شده ولایه عایق تشکیل شده اند .

بارز ترین تفاوت پارکت معمولی وپارکت لمینت در تنوع رنگی ونقش های آن هاست ،بر روی پارکت لمینت صفحه ای قرار گرفته است که بر روی آن می توان هر طرحی که دوست دارید را پرینت کنید (البته بستگی به شرکت عرضه کننده نیز دارد) به همین دلیل شما می توانید در انواع پارکت لمینت ها رنگ های طوسی ،کرم ،آبی و... را نیز ببینید درحالی که پارکت های معمولی تنها از رنگ لایه های درونی چوب درختان خاصی است که معمولا طیف کمی از رنگ های قهوه ای است.

تفاوت دیگر این دو نوع پارکت در این است که پارکت معمولی نیاز به چسب برای چسباندن بر روی زمین دارد اما در پارکت لمینت این گونه نیست وصفحات به صورت قفل وکلید در هم چفت می شوند ودیگر نیازی به استفاده از چسب نیست.

لازم است این نکته را نیز بدانید که بهتر است از پارکت ها در جاهای مرطوب مانند آشپزخانه استفاده نکنید وحداقل اگر تمایل داشتید می توانید با شرکت ارائه کننده مشورت کنید وسپس اقدام به این کار کنید.

ویژگی های شرکت مناسب برای سفارش پارکت

اگر شما تمایل دارید به جای اسفاده از موزاییک ویا سرامیک از پارکت استفاده کنید ،باید به یک سری از موضوعات توجه ویژه ای داشته باشید ،اولین موضوع این است که حتما باید پرس وجو کنید ببینید شرکت مورد مورد نظر خدمات پس از فروش نیز دارد ویا خیر ،درست است که در کشور ما امر گارانتی آنقدر ها مورد اعتماد نیست اما با این وجود بهتر است شما حتما به دنبال شرکتی باشید که تضمین کند اگر پارکت مشکلی داشت ،آن را تعویض کند ویا هزینه شمارا پس بدهد.

از جمله شرکت های مورد اعتماد ،شرکتی است که شماره آن را در زیر ذکر کرده ایم ومی توانید با آن ها ارتباط برقرار کنید.

02144288700

 

پارکت...
ما را در سایت پارکت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد ronia8 بازدید : 89 تاريخ : چهارشنبه 24 مهر 1398 ساعت: 17:31